Termékek


keresés
 
 
 



















 

soncity.hu
Ügyfélszolgálat
 
Sony Westend

Cím: 1062 Budapest Váci út 1-3.

Telefon: 00 36 1 238-7395


Hétfőtől szombatig: 10:00 - 20:00 óráig

             Vasárnap: 10:00 - 18:00 óráig

Amennyiben a webáruház termékeiről műszaki vagy egyéb jellegű kérdése,
vagy egyéb közölnivalója van:


írjon nekünk: info@soncity.hu
vagy telefonáljon: 00 36 1 238-7395
 
..........
 
soncity.hu
Webshop és magazin
Általános,  jogi tudnivalók, felhasználási és szerződési feltételek
 
 
1. A Webáruház üzemeltetőjének adatai:

A soncity.hu online számítástechnika és multimédia áruházat és magazint a SonCity Kft. – továbbiakban SonCity – üzemelteti. Az online áruház üzemeltetője elsősorban Sony márkájú termékeket árusít a Westend bevásárlóközpontban és a www.soncity.hu címen elérhető Sony webshopban.
 
 
Cégnév:  SonCity Kft.
Adószám:  11871255-2-42
Cégjegyzékszám:  01-09-680663
Bejegyző bíróság megnevezése:  Fővárosi Bíróság, mint cégbíróság
Adatkezelési nyilvántartási szám:  NAIH-58206/2012.
Székhely címe:  1062 Budapest, Váci út 1-3.
Telefon:  00 36 1 2387395
Fax:  00 36 1 2387394
Mobil telefon:  00 36 20 5629868
E-mail:  sony@soncity.hu
Üzlet, ügyfélszolgálat címe:  1062 Budapest, Váciút 1-3.
 Westend Bevásárlóközpont Lechner Ödön körút 15. 
Üzlet, ügyfélszolgálat nyitvatartása:  Hétfő - szombat:  10:00 - 20:00 óra
 Vasárnap: 10:00 - 18:00 óra 
    
2. Felhasznalasi feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni soncity.hu magazinnak és webshopnak, figyelmesen olvassa el a honlappal és a vásárlással kapcsolatos, kizárólag elektronikus formában közölt általános és jogi tudnivalókat, felhasználási és szerződési feltételeket. És kizárólag abban az esetben vegye igénybe a soncity.hu szolgáltatásait, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. SonCity bármikor jogosult a jelen irat jogszabályoknak megfelelő módosítására. Vásárló (mint a soncity.hu megtekintője, regisztráltja vagy vásárlója) kijelenti, hogy a jelen általános és jogi tudnivalókat és szerződési feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Vásárló tudomásul veszi, hogy a soncity.hu portálon végrehajtott megrendelését követően a SonCity munkatársa általi visszaigazolás következményeként a megrendelt termékre közötte és SonCity között adás-vételi ill. szállítási szerződés jön létre.

Az internetes vásárlás a távollévők között megkötött szerződések közé tartozik, azaz a szerződéskötésre a kereskedő és a fogyasztó egyidejű jelenlétének hiányában kerül sor. A magyar jogszabályok is érvényesnek tekintik az online úton megkötött szerződéseket, így az ilyen módon megkötött szerződésekhez ugyanazok a jogi következmények fűződnek, mint a hagyományos módon (írásban vagy szóban) létrejött megállapodások esetén. A szerződésben, illetőleg a felhasználási és szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben Magyarország joga az irányadó.

A soncity.hu portál működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
 
3. Megrendelés és vásárlás

Elektronikus megrendeléseket kizárólag az interneten keresztül, a www.soncity.hu weboldalon fogadunk el. Vásárló a soncity.hu portálon a képernyőn megjelenő megrendelőlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg elfogadja és magára kötelezőnek ismeri el soncity.hu portálon olvasható, felhasználási és vásárlási feltételeket. SonCity fenntartja a jogot magának arra, hogy a feltételeket bármikor, a Vásárlónak küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa.

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.

A SonCity által a honlapon feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak. Megrendelését haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikusan visszaigazoljuk. Ez egy automatikus, a vásárlási szándék azonosítóját is tartalmazó válasz e-mail, amely még nem jelenti a szerződés létrejöttét. A visszaigazolás a megrendelésnek SonCity-hez való megérkezését igazolja. Így adott esetben a tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén az eladó nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban foglalt feltételekkel. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem történik meg, a vevőt nem köti megrendelése és nem köteles a leszállított terméket átvenni.

SonCity minden esetben telefonon vagy e-mailben is visszaigazolja, hogy mikor és milyen feltételekkel tudja teljesíteni a megrendelését, ekkor és ezzel együtt jön létre a vásárló és SonCity között az elektronikus úton történő vásárlási szerződés. SonCity a megrendelést elfogadó kifejezett nyilatkozatával jön létre a szerződés.

A megrendelést SonCity csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a vevő a regisztrációs és vásárlási oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért SonCity felelősséget nem vállal. A hibásan, hiányosan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség és az ezzel felmerült kár a vevőt terheli.

Amennyiben SonCity minden gondossága ellenére hibás ár kerül a soncity.hu felületére, különös tekintettel az árra, akkor SonCity nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától. Az árlistákban előforduló esetleges hibákért megértésüket kérjük!

Bár SonCity mindent elkövet, hogy a honlapon szereplő írások, információk, termékek képe és a hozzá rendelt árak és adatok naprakészen frissek és pontosak legyenek, de SonCity nem vállal felelősséget az információk, az esetleges technikai ismertetők hibáiért, elírásaiért és hiányosságaiért, illetve a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

SonCity fenntartja a jogot, hogy bizonyos feltételek (bizonyos termékek, nagy rendelési érték, szokásoshoz képest nagy mennyiség, stb.) esetén megrendelést csak és kizárólag egyedi írásbeli megrendelés és szerződés megkötése esetén teljesíti, mely esetben a vevőt tájékoztatja arról, hogy csak személyes megrendelést követően vagy írásbeli szerződés megkötését követően teljesít, a létrejött szerződés feltételei szerint. Ezen esetekben tehát egyáltalán nem jöhet létre szerződés a soncity.hu által.
 
4. Szállítási és fizetési feltételek

A soncity.hu portálon kiválasztott és megrendelt termékeket a lehetőségekhez képest pár napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át.

2015. december 1-től visszavonásig minden megrendelést ingyen szállítunk. 

A szállítást csak Magyarország területére tudjuk teljesíteni!

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla- és a garancialevelet a csomag tartalmazza. 

A megrendelt terméket utánvétel esetén a csomag átvételekor a futárnak vagy a postásnak/postán kell kifizetni.
Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár/postás előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Bankkártyás fizetési mód esetén az OTP Bank rendszerébe irányítjuk át a vásárlót. Ott használhatja bankkártyáját a számla kiegyenlítésére. A bankkártya adatokat minden esetben a bank oldalán kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el a kereskedőhöz.
Elfogadott bankkártyák: Visa (dombornyomott), MasterCard (dombornyomott), American Express (dombornyomott), Electron (nem dombornyomott), Maestro (nem dombornyomott).
Vásárló tájékoztatóhoz KLIKK IDE >>>

Lehetőség van Előre utalással fizetnia megrendelt terméket. ebben az esetben a szolgáltató által megküldött dokumentum alapján a vásárlás összegét a Raiffeisen Bank által vezetett 12001008-00351878-00100009 számlaszámra kérjük utalni Soncity Kft. nevére.
Közleményben kérjük, hogy tüntesse fel nevét és megrendelés számát az azonosítás érdekében. A végösszeg beérkezése után teljesítést nem igénylő átutalásos számlát állítunk ki, amelyet a csomag feladásával egyidejűleg küldünk el a megrendelőnek.


A megrendelt termékek személyesen is átvehetők ügyfélszolgálatunkon. (1062 Budapest, Váci út 1-3. Westend Citycenter Sony Márkabolt) Ebben az esetben munkatársaink telefonon felkeresik Önt és időpontot egyeztetnek, hogy az áru átvételkor biztosan raktáron legyen. A fizetés itt történhet készpénzzel vagy bankkártyával.
A megrendelt termék ügyfélszolgálatunkon történő személyes átvételére 4 nap áll rendelkezésre ezután az át nem vett megrendelés törlésre kerül.

A megrendelt termékek házhozszállítása logisztikai partnerünk, a Trans-o-Flex Hungary Kft. segítségével történik, a megrendelés folyamán megadott szállítási címre. A kiszállítás a csomag Szolgáltató által a futárszolgálat részére történő átadást követő 2-3 munkanapon belül történik meg 8.00 és 18.00 között. A szolgáltatás egyéb feltételei a www.tof.hu oldalán tekinthetőek meg.

A megrendelőnek lehetősége van több mint 160 OMV töltőállomás közül kiválasztani a számára leginkább megfelelőt. A küldemény csomagpontra történő érkezéséről a Trans-o-flex Hungary Kft. E-mail-ben értesíti a címzettet. Ezt követően a küldemény 7 naptári napon keresztül bármikor, éjjel-nappal átvehető. Az utánvétek összege bankkártyával is kiegyenlíthető. 
Méret- és súly korlátok, utánvét limit:
- 60 cm * 60 cm * 60 cm / csomagolási egység
- max. 20 kg / csomag
- maximálisan beszedhető utánvét összeg: 250 000 Ft 
 
5. Garancia

A soncity.hu portálon kínált termékekre minimum 1 év garanciát vállalunk. A számlán, vagy az azonosító címkéken történő bármely szabálytalan javítás, törlés, átírás vagy valótlan adatok bejegyzése a jótállás érvénytelenségét vonja maga után. A termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt időintervallumon belül, az ott megadott címe(ke)n és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. 

A jótállásra és szavatosságra a polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.
 
6. Elállás joga

Az e pontban foglaltak kizárólag Fogyasztókra vonatkoznak.
A távollevők között kötött szerződésekről szóló kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztónak minősülő vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, soncity.hu azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak:


-Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
-Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
-Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

A soncity.hu a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült esetleges költségeket is, a fogyasztó részére. Fogyasztó, amennyiben él az elállás jogával, annak bejelentését követő 14 napon belül köteles a terméket SonCity számára visszajuttatni.

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton vagy e-mailben történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére.

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). A termék visszaérkezését követő 14 napon belül SonCity a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!).
 
7. Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek

Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban részletezett elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz - vesz fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal egy időben küld meg Fogyasztó részére.
  • Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni;
  • A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
  • Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Amennyiben Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
       Budapest Főváros Kormányhivatala Műszaki, Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

           Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.

          Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.

           Telefonszám: +36-1 450-2598

            Telefax:

            E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

       Budapesti Békéltető Testület

      Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
      Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
      E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
      Fax: 06 (1) 488 21 86
      Telefon: 06 (1) 488 21 31

 

  • Bírósági eljárás kezdeményezés

 

Tisztelt Ügyfelünk!

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel.

Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület dönti el ingyenesen és gyorsan.

Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében.

Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr

Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.

Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást adni Önnek.

 

A Budapesti Békéltető Testület: 
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. 
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. 
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, onlinevita@bkik.hu 
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

 
8. Adatkezelés

SonCity a részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az SonCity alvállalkozója. (Pl: futárszolgáltat a megrendelés kézbesítéséhez). A alvállalkozók a SonCity által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

A soncity.hu portál böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat SonCity kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatásbizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a soncity.hu megrendelés teljesítéséhez használja fel.
A soncity.hu oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

A soncity.hu portál böngészése folyamán biztosított hírlevél-feliratkozás során megadott adatokat SonCity bizalmasan kezeli, a leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén, így a  http://www.soncity.hu/hirlevel oldalunkon Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@soncity.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.)  kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A soncity.hu portál oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja SonCity általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
 
  
9. Online bakkártyás fizetés


Tisztelt Vásárlónk!

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)
Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:


MasterCard (dombornyomott)
Visa (dombornyomott)
American Express (dombornyomott)

Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.

Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával! Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amenynyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

www.otpbank.hu
06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666

 
  





















Kérjen Információt!
Név:
Telefon
E-mail cím:
Üzenet: