Termékek


keresés
 
 
 


















WEBSHOP


Mit szeret az online vásárló?
 
Az internetes vásárlók azt szeretik, ha a virtuális áruházhoz egy valóságos üzlet is tartozik. Ön most a Soncity webshop oldalát olvassa, de bármikor betérhet a Westendben található üzletünkbe is.
 
Az online webáruházak – miként a soncity.hu is – ezt az igényt elégítik ki. Nem is csoda, hogy világ- és országszerte nő a virtuális vásárlások aránya, s ezen belül rohamosan a műszaki és szórakoztató cikkek forgalma. Évente a hazai fogyasztók több mint 37 milliárd forintot költenek háztartási gépekre, tévékre, mobiltelefonokra, számítógépekre a neten, vagy annak közvetítésével. És az egy online vásárlás alkalmával elköltött összeg átlaga is több mint a dupláját teszi ki annak, ami a hagyományos kereskedéseké. A műszaki cikkéknél még nagyobb ez az arány, több mint az ötszöröse – átlag 20 000 forint.

A kiskereskedők is érzik az igényt, így a világhálót szinte ellepik az online áruházak és boltok. A vásárlók pedig értékelik a választási lehetőséget és az online vásárlás kényelmét. Hiszen így közvetetten bekukkanthatnak az áruház raktárába vagy még azon túl is… a kiválasztott áru pedig maga kopogtat az ajtón egy futár kíséretében. Nem kell üzletről-üzletre járni, buszra ülni vagy autót vezetni, parkolót keresni, csomagot cipelni. Ritkán felemlegetett szempont, de a tudatos vásárlók erre is gondolnak: a visszafogottabb energiaigény miatt az online vásárlás igazán környezetbarát is. Nemcsak a vásárló, de a kereskedő számára is.

Csakhogy! Bármennyire is kényelmes és könnyű a virtuális vásárlás, a felmérések szerint a hazai vásárlók akkor érzik igazán biztonságban magukat, akkor dőlnek nyugodtan hátra a fotelben a megrendelés gomb megnyomása után, ha a webáruház fenntart egy valódi, offline üzletet is. Még akkor is, ha postai úton vagy futárral hozatják házhoz az árut. És ebben van némi érthető óvatosság. A tény, hogy bármikor felkereshetik az üzletet, egyfajta konkrét, látható és elérhető, stabil biztosítékot is jelent a számukra.

Éppen ezért (is) a soncity.hu mindkét alapvető elvárásnak eleget tesz:

1. Egyrészt az internetes shopban a termékek között könnyen eligazodva válogathat a megrendelő. Azonnal értesül a műszaki újdonságokról és a legújabb Sony termékekről ugyanúgy, mint az akciós ajánlatokról, de ha elakad, úgy telefonon vagy emailben az áruház képzett szakembereivel is konzultálhat.

2. Másrészt megteheti, hogy a kiválasztott és megrendelt terméket házhoz kéreti, és utánvéttel fizet, de azt is, hogy maga megy be érte az áruházba. Itt szakmai tanácsot is kérhet az adott műszaki termék üzembe állításához.

Ez nem mese, hanem természetes. De akár hiszi, akár nem, járjon utána: ide kattintva