Termékek


keresés
 
 
 


alpha 7

















Sony tippek - 5 év garancia


Kiterjesztett családi béke

És különben is, miért romlana el bármi is, öt év múlva meg amúgy is veszek egy másikat...  



Biztosítást azért nem kötök, ha síelni megyünk vagy nyaralni, mert baleset mindig csak másokat ér, ahogyan ők szoktak megbetegedni is. Cascóra azért nincs szükségem, mert kitűnően vezetek, ha pedig valamelyik balfék hátulról mégis belém hajt, hát majd a saját kötelezője állja a költségeket.

Garanciára meg azért nincs szükségem, ha tévét vagy fényképezőgépet veszek, mert az amúgy is jár. Alapból. Ha elromlik, majd megjavítják vagy kicserélik. Kibővített garanciára – na, hiszen az a pancseroknak szól – tényleg nincs szükségem. 

Nálunk a gyerekek jól neveltek, nem fociznak a szobában, nem akarnak gólt rúgni a képernyőnek, ha a meccset nézem, és még az sem fordult elő, de soha, hogy amikor a tévében a Stahl azt mondta valamelyik manónak, na, most öntsön ide egy kis tejet, Dóra lányom rohant volna a hűtőhöz, hogy akkor ő is, és pont oda…

A vörösboros poharat ugyan néha ráteszem a tévé tetejére, de egyrészt mindig észnél vagyok, másrészt meg ez már a múlt. Amióta vettem egy síkképernyőst és felakasztottam a falra, esélyem sincs, hogy megálljon az élén a pohár. Majd bolond leszek kísérletezgetni. A tévém meg jó stabil, én vertem a szögeket a falba, értek hozzá.

És különben is, miért romlana el bármi is, öt év múlva meg amúgy is veszek egy másikat, az a négy év meg gyorsan elszáll.  Hiába, repül az idő. Addigra a gyerekek is megnőnek, a kicsi is betölti a tízet. Úgyhogy nem aggódom. Csak a feleségem. De az nagyon. 

Rágja a fülem. Még nem késő, még megköthetem, bármikor. Kiadtál több mint kétszázezer forintot, és sajnálod rá azt a pár tízezret, eszednél vagy? Ezt hajtogatja. Igen, mondom neki, sajnálom. Pár tízezer nem kis pénz. Azt másra is költhetem. És különben is bízzál már bennem, tudom, mit beszélek. Ha két év múlva mégis levered a porszívóval a falról, az se lesz gond, hetente totózom, lehet, hogy már egy 4K tévét veszek helyette.

De rágja a fülem. Le lenne a gond, hajtogatja, mert lehet, hogy épp három év múlva romlik majd el a… valami. Lacika a szobában rohangál, amikor nem látod, a haverjaid meg mindig besöröznek meccs közben, aztán meg dülöngélnek, majd leverik szépen a falról, nagy tehetségük van hozzá. 

Ezt mondja, meg még többet is. És ez megy már vagy két hete, mert olvasta valahol, hogy nagyon megéri. Már ha csak ránézek a tévére, én is tiszta sík vagyok. Sík ideg. Nem bírom én ezt, holnap közlöm vele, kötünk egy kiterjesztett garanciát. Én vagyok a családfő, nekem kell garantálni a családi békét. Na, ugye. 

Csak a feleségem meg ne gondolja magát. Mert képes rá. És akkor hogyan fogom meggyőzni…


Itt kérdezhet: info@soncity.hu ,  (1) 238-7395
Itt segítünk személyesen: SonCity, Westend, 1062 Budapest, Váci út 1-3.


A Sony prémiumszolgáltatása, a kibővített garancia valódi biztonságérzetet nyújt, hiszen az 1 éves jótálláshoz akár további 2-4 év extra garancia társítható.

A Sony teljeskörű szervizszolgáltatása akár 5 évig is igénybe vehető, a mechanikai és elektronikus meghibásodások esetén az alkatrész és szerviz munkadíjat is tartalmazza, ingyenes javítás nyújt baleset esetén is, és hosszab idejű javitás  esetén csereterméket is biztosit a készülék tulajdonosa számára.

A prémium szolgáltatása kizárólag a Sony Center üzleteiben - igy a Sony Westendben található prémiumszalonjában -  vehető igénybe, a vásárlás időpontjától számított 360 napig.